Ny sjef i Andhøy Data skifter gir

Tilgang på informasjon gjør at varehandelen er på vei inn i en epoke som i større grad styres av forbrukeren.
Tidligere faser har vært styrt av produsenter og leverandører, grossister, handelshus og kjeder, sier Rolf Baardseth som har ledet selskapet siden april.
Han mener varehandelen er krevende, nyskapende og i konstant endring. Kunnskap om god områdeinndeling og effektiv salgsstøtte til leverandørene krever faktainnsamling, engasjement og overblikk.

Følger utviklingen
På samme måte som informasjonsteknologien gir forbrukerne større makt i verdikjeden, mener Baardseth at det viktig at handelens og leverandørenes støttesystemer følger utviklingen.
Andhøy Data har i løpet av siste halvår tatt grep og investert i kompetanse, løsninger og teknologi for å møte denne utviklingen.
Andhøy Data har dybdekompetanse om varehandelen i Norge. Vi er en sterk løsningspartner for ledende leverandører til dagligvaresektoren. Vi investerer nå i nye løsninger og produkter som gjør oss aktuelle for andre handelssegmenter, og flere bruksområder, sier Baardseth.

Kjenner Ditt Marked
Hos oss på Lilleaker er det et entusiastisk miljø som virkelig kan varehandel. Vi samarbeider tett med ledende organisasjoner og selskaper innen analyse og markedsinformasjoner. Vi har overtatt forlaget Kjenn Ditt Marked og etablert datterselskapet Andhøyregistrene. Det ble da veldig naturlig for oss og samtidig å synliggjøre dette gjennom en ny frisk og samlende profil, avslutter Rolf Baardseth.

Fakta

Andhøy Data

Ble etablert som eget selskap i 1990. De jobber med utvikling av bransjespesifikke tjenester og applikasjoner for dagligvare handelen. Dette omfatter også kiosk/convenience, bensin, storhusholdning og byggevare. De tilbyr salgsanalyse, besøksoptimalisering, ordre og krediteringshåndtering, sortimentsoppfølging og Customer Relationship Management (CRM).

Legg igjen en kommentar