Her er neste generasjons kundeserviceplattform

Nå kommer det en ny plattform for flerbrukskommunikasjon med et stort antall kunder via telefon, e-post, chat, faks og SMS, samt fullstendig integrering med eksisterende sentralbordsystemer.

Aastra lanserer nå sin nyeste versjon av det prisbelønte kundekontaktsenteret Solidus eCare 7.0.

Hensikten med systemet er å hjelpe bedrifter og organisasjoner til å kunne gi kundene sine et profesjonelt inntrykk. Dette gjøres gjennom å redusere ventetidene, bli tilgjengelig via flere kommunikasjonsmetoder og sørge for at kunden kommer direkte til riktig avdeling.

En av nyhetene i versjon 7.0 er InTouch, en Unified Communication-programklient som gjør at kundeservicepersonalet får tilgang til funksjoner som tilstedeværelsesstyring (se når kolleger og forretningskontakter er tilgjengelige, og hvordan), registersøk og direktekontakt via Instant Messaging eller den innebygde SIP Softphone.

En annen nyhet er Solidus eCare Light, som gir funksjoner i enterpriseklassen til mindre organisasjoner med opptil 50 kundeserviceagenter, samt tilgang til sentralbordet MX-One Compact for små og mellomstore bedrifter.

– Kundeserviceansvarlige ønsker alltid å kunne tilby personlig og rask service via de kommunikasjonsmetodene som kundene foretrekker. De vil gjøre alt for å gi kundene en best mulig opplevelse, og også for å skaffe nye kunder. Dagens krevende kunder vil ha riktig service av riktig person via sin valgte kommunikasjonsmetode, og så raskt som mulig. Nye Solidus eCare 7.0 gir akkurat det. Med nye Solidus eCare Light kan vi også hjelpe mindre organisasjoner med det aller nyeste innen kundeserviceplattformer, og gi de en skalerbar løsning som de kan vokse med, sier Jason Andersson, Unit Manager Applications i Aastra.

–Vi har et nært samarbeid med Aastra, og har vært felttestere for denne nye versjonen, der vi har bidratt med våre erfaringer for å optimere produktet. Solidus eCare gir oss en kraftig og kostnadseffektiv løsning slik at vi kan gi kundene våre et førsteklasses inntrykk, sier  Magnus Larsson, IT-sjef hos H1, et av de største kontaktsenterfirmaene i Skandinavia

Solidus eCare 7.0 har åpne standarder og gir forbedret støtte for SIP for integrering i blandende PBX-miljøer.

Støtte for mobilt kundeservicepersonale, virtuelle kontaktsentre og masseleiemiljøer, samtidig som den nye versjonen har utvidet sanntidsrapportering og administrasjonsfunksjoner. Solidus eCare er skalerbar opp til 10 000 kundeserviceagenter og kan håndtere 400 000 samtaler per time.

Legg igjen en kommentar