Kåret for Norges beste kundeservice

På konferansen Call Center Dagene ble mobiloperatøren One Call kåret til vinner i sin bransje – basert på Norges største blindtest.

– Prisen for Norges beste kundeservice er delt ut. Innen Telekom er det One Call som er vinneren og faktisk kommer så vi så høyt som nummer to på totallisten – dette er vi kjempestolt av, sier markedsdirektør Thomas Sandaker til Mobizmag.no.

Direktør og gründer av One Call, Øistein Eriksen, opplever prisen som er et bevis på at 5 års strategi med fokus på kvalitet gir full uttelling.

Omfattende blindtest
Bak prisen står kurs- og konferanseutvikleren Confex, som hvert år arrangerer Skandinavias største kundeservicekonferanse, der 400 ressurspersoner innen kundeservice samles for å utveksle erfaringer og høre foredrag.

SeeYou AS har gjennomført selve målingen ved bruk av ”ukjent kunde” og ”Mystery Calling”.

Hele 73 av landets største kundesentre er testet i 12 ulike bransjer. 

– Det er god kundeservice alle vil ha, og da er det viktig å vite hva de gode gjør. Bakgrunnen for undersøkelsen er nettopp å finne frem til de beste, slik at andre kan lære av dem, sier Hanne Gudbjørgsrud, prosjektleder for Call Center Dagene.

Legg igjen en kommentar