ePocket Solutions vant Telenors partnerpris

9. juni 2011 må være lykkedagen til ePocket Solutions. Samme dag som det ble kjent at de skal fusjorere med et dansk selskap, ble de tildelt Telenors partnerpris for 2011.

Les også: Norske ePocket Solutions fusjonerer med dansker

Telenors partnerpris, som er på 100.000 kroner, ble vunnet for løsningen ePocket Handyman 7 integrert med elektronisk kjørebok fra ABAX.

Prisen ble opprettet i 2009 for å fremheve særlig vellykkede løsninger skapt av Telenors partnere.

ePocket Solutions vant årets pris i sterk konkurranse med 15 andre bedrifter.

Stimulere til vekst

– Telenor ønsker å stimulere til innovasjon av nye løsninger og tjenester. Våre partnere ligger langt fremme i utviklingen av løsninger som gir positive effektiviserings- og miljøgevinster. Vi håper at denne prisen skal stimulere til samarbeid og vekst sammen med våre partnere, og er stolte av å kunne overrekke årets pris til ePocket Solutions, sier Richard Skjærstad, salgssjef Partner for bedriftsmarkedet i Telenor Norge.

Bukes av 20 000 håndverkere

ePocket Handyman 7 er en ny og forbedret versjon av Handyman, som brukes av mer enn 20 000 håndverkere i hele Europa.

Versjon 7 gjør det enda enklere å registrere timer og materiell, og dokumentere ordre direkte på arbeidsplassen. ABAX Elektronisk Kjørebok er en kjørebokløsning som stadig flere norske håndverksbedrifter investerer i. Kjøreboken gir brukeren kontroll og oversikt over sine turer.

Integrasjonen mellom produktene skaper stor merverdi for brukerne, som kan hente informasjon om sine turer direkte inn på riktig ordre i Handyman. Kjøreboken fanger adresser, kilometer og tid som tildeles riktig ordre i Handyman, noe som gir kundene korrekt faktura- og lønnsgrunnlag.

Viser vei

– Vinneren av årets partnerpris viser vei for hvordan bedrifter nå kan bruke mobile terminaler til forretningskritiske systemer. Løsningen kan effektivisere bedrifters arbeidsprosesser og øke tilfredsheten blant deres kunder med rask og presis informasjon om arbeid som er utført. I tillegg viser vinneren hvordan gode løsninger blir enda bedre gjennom partnersamarbeid og integrasjon av ulike løsninger, sier juryformann Birgit Bjørnsen i Telenor.

– En anerkjennelse
– Denne prisen er en anerkjennelse for mange års hardt arbeid. ePocket har hatt stor suksess i småbedriftsmarkedet, og etter hvert kom også kunder som Bravida, Sønnico, G4S, AF Gruppen og ThyssenKrupp på samme standardplattform Handyman. Dette har styrket vår satsing på ett standardprodukt på tvers av ulike bransjer. Intensive diskusjoner med en stor partner som Telenor har gitt våre kunder riktige løsninger både i Norge, Norden og i resten av Europa, sier Inge Hårsaker, country manager for ePockets Solutions i Norge.

Legg igjen en kommentar