Mobilutviklingsselskap ansetter strategisk rådgiver

De jobber mye med mobilutvikling. Nå har MottiMotti ansatt Christoffer Bølum som vil fungere som strategisk rådgiver både ut mot kunder, og også internt i selskapet.

MottiMotti har frem til nå fungert mer eller mindre som et rent produksjonsbyrå for annerkjente reklame- og kommunikasjonsbyråer i bransjen.

Selskapet har jobbet tett sammen med alle de store aktørene i markedet, slik som Try/Apt, DDB, Trigger, OMG, Dinamo, JCP og Bates for å nevne noen.

Mobilbaserte tjenester og app-er
Størstedelen av produksjonen har vært mobilbaserte tjenester og applikasjoner, da MottiMotti innehar kompetanse rundt dette fagfeltet, og selskapet har derfor blitt en foretrukket samarbeidspartner innenfor mobilutvikling.

MottiMotti har nå ansatt Christoffer Bølum som vil fungere som strategisk rådgiver både ut mot kunder, og også internt i selskapet. Bølum har en sterk akademisk bakgrunn og bred internasjonal erfaring innenfor markedskommunikasjon og merkevarebygging.

Driver med reposisjoneringsprosess
Ifølge Ørjan Bruland, daglig leder i MottiMotti, er Bølum et viktig tilskudd til MottiMotti, som nå kan tilby mer helhetlige kommunikasjonsløsninger innenfor alt fra produksjon og opp til det strategiske plan.

Bruland presiserer at også internt i selskapet vil Bølums kompetanse komme godt med. MottiMotti er i en reposisjoneringsprosess der ny strategi, et bredere tjenestetilbud, og en helt ny visuell profil skal være klart innen utgangen av 2012.

Her vil Bølum ha en sentral rolle i utviklingen av selskapets nye posisjon som et fullservice digitalt byrå. Selskapet teller nå 11 ansatte.

Legg igjen en kommentar