Skal forbedre Norges reiselivsportal på mobilen

Creuna har inngått en avtale med Innovasjon Norge for videreutvikling og forvaltning av visitnorway.com på nett, mobil og andre fremtidige plattformer. Det skal bli enklere å bestille billetter og tjenester.

Creuna skal forbedre eksisterende og utvikle nye tjenester og produkter, inkludert konsept, design og teknisk utvikling.

Rammeavtalen som Creuna har vunnet er på 2 år og har en verdi på ca 20 millioner kroner.

Skal gjøre det enklere
Visitnorway.com er Norges største reiselivsportal og viktigste kanal i markedsføringen av Norge som ferieland.

Her skal turistene finne verdifull og dekkende informasjon om hele Norge. Det skal være spennende å utforske Norge som reisemål og det skal være enkelt å bestille feriereiser til Norge og tilhørende tjenester og produkter på visitnorway.com.

Viktig salgskanal
– Visitnorway.com er en viktig del av turistenes opplevelse av Norge før, under og etter reisen, og dermed et viktig element i utviklingen av Norge som merkevare og turistnasjon. Portalen er også en av de viktigste markedsførings- og salgskanalen for reiselivsbedriftene i Norge. Vi så derfor etter en partner med god forretningsforståelse og innsikt i reiselivsbransjen som kan bidra proaktivt i en kontinuerlig innovasjonsprosess og videreutvikling av den prisbelønte nettportalen. Vi ser frem til et spennende samarbeid med Creuna, sier Per-Arne Tuftin, direktør for reiseliv i Innovasjon Norge.

Tilpasse behovene
– Vår oppgave blir å gjøre visitnorway.com enda bedre, mer attraktiv og tilpasset behovene til både turistene og reiselivsbedriftene. Her vil vi få bruk for hele vår bredde av kompetanse; strategi, merkevarebygging, design, kommunikasjon, markedsføring og teknologi. Vi gleder oss til å ta fatt i dette spennende arbeid, og er stolte og glade over at vi vant kontrakten, sier Gaute Engbakk, administrerende direktør i Creuna Norge.

Legg igjen en kommentar