Forumregler
Her gjelder kardemommebyloven!
|
Side 1 av 1
|
[ 4 innlegg ] |
|
| Forfatter |
Melding |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
 Kalender
Finnes det kalendere som klarer å flytte på drikken når man legger om forsinkelse?
Altså. Jeg tenker : jeg legger inn alle jobbene vi har i 8 uker forover. Og så blir en jobb forsinket 1 uke da må alt flyttes 1 uke forover.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
_________________ ------------------------------------- Satan hersker og gud er bare en liten dritt som ingen liker. . . .
|
| 04. April 2012 23:41 |
|
 |
|
Fresh
Ivrig Medlem
Telefon: HTC Magic
Android: Cupcake
Operatør: OneCall
|
 Re: Kalender
Jeg har ikke funnet noen mob-kalendere hvor du kan endre på en enkelt-oppføring i en serie, uten at det påvirker HELE serien nei. Derfor legger jeg så inn en ekstra-oppføring på den som blir endret, og endrer så snart jeg har en pc tilgjengelig...
|
| 05. April 2012 22:50 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
Altfor tungvint. Noten hadde jo dette i orden. Alle HTC har dette. Det er jo så simpelt. Why. Samsung WHYYY?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
_________________ ------------------------------------- Satan hersker og gud er bare en liten dritt som ingen liker. . . .
|
| 15. Juli 2012 19:17 |
|
 |
|
Fresh
Ivrig Medlem
Telefon: HTC Magic
Android: Cupcake
Operatør: OneCall
|
Funker gull på Xperia S. 
|
| 16. Juli 2012 21:52 |
|
|
|
Side 1 av 1
|
[ 4 innlegg ] |
|
Hvem er i forumet |
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester |
|
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
|
|