Operatør: Tele2
Re: Guide: Hvordan roote Hero - HTC Hero
Packman skrev:
Jeg vil anbefale Kagudroid romen Har ikke hatt noen problemer med den uten at noen få applikasjoner ikke fungerer ( funnet 2 stk) og kamera er ikke helt bra med 5 mp. Ellers kan jeg anbefale den mye mer en modaco romen siden du også får med Eclair.
Og hva er Eclair?
Men med disse rom'ene så kan man lagre og kjøre apps direkte fra minnekortet?
Er jo litt redd for å gjøre noe feil ved installasjon av rom - kan ikke si at jeg har gjort sånn tidligere.
Eclair er Android 2.0, Donut er 1.6 og Cupcake er 1.5.
21. Januar 2010 20:18
bu995
Medlem
Operatør: Tele2
Re: Guide: Hvordan roote Hero - HTC Hero
Velger å gå for MoDaCo nå - finnes det en god norsk installasjonsguide jeg kan følge? Blir første gangen jeg skal prøve meg på noe sånn. Greide å hacke min gamle Qtek en gang i tiden, så jeg håper dette også skal gå bra.
Finnes det evt noe Reg-edit verktøy slik at man kan få bort operatørsperren?
Noen som kan skrive en norsk guide som funker-_-??? Denne guiden ser bra ut, men linken til recovery imaget er nede.. Irriterer meg grensesløst at jeg ikke har fått root access enda. Prøvd i 4 uker --' Nei, jeg er ikke en idiot men finner bare avanserte guider og de som er lette funker ikke :@
root er "/" dvs, root folder er når du er innpå minnekortet men ikke i noe folder. Det blir som f.eks. standard innstilling i Windows er C:/, C:/ er da root.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet