Guide: Sense UI på Magic ved hjelp av email og apk
Ja dette fungerte for meg,men jeg tar på ingen måte ansvar for din telefon hvis du benytter deg av denne metoden ALT GJØRES PÅ EGET ANSVAR!FØR NOE AV DETTE GJØRES HA FULLT BATTERISå før du begynner er det noen ting du trenger å ha lagt klart.
Recovery Flasher:
http://www.mediafire.com/?nzry5zgkwfnRAv1.2.0H (Hvis du har en HTC merket telefon (32A) evt 32B(Google merket) skal bruke RAv.1.2.0G begge er å finne i Alex sin Rosie guide her i forumet
Fatal1ty_Hero-Full_v1.4-ROGERS-signed.zip også å finne i Alex sin guide
Jeg mailet samtlige ting til meg selv og la Rav og Fatal1ty inn på root i sdkortet, kan jo såklart legge de over via maskin og andre steder på kortet... ditt valg
Kall/rename RAv1.2.0H.img til recovery.img for enkelhetens skyldinnstaller Recovery Flasher
start opp dette programmet
og du vil få opp ett slikt bilde:

trykk først Backup recovery image (På bildet sier den Restore...siden jeg allerede har tatt backup men er altså denne knappen som skal trykkes),er ikke alltid det går første gangen så ikke gi opp hvis første gang feiler, når dette er gjort.
skal du skrive inn følgende i tekstfeltet /sdcard/recovery.img
og trykke Flash Recovery(der det på bildet sier Flash Cyanogen Recovery)
la det komme success og så er det på tide å se om du har klart det så langt.
Slå av telefonen,slå den på igjen i recovery mode ved å holde inne home knappen samtidig som power, du vil da få opp dette bildet

Her skal du først ta en backup, kan også ta noen forsøk før den faktisk gjør det,ikke få panikk
tar sin tid slapp av, når du har gjennomført dette. er det på tide å få lagt inn Sense UI
Rull deg oppover menyen til;
Apply SDcard: choose zip burde nå få opp en liste som inneholder
Fatal1ty_Hero-Full_v1.4-ROGERS-signed.zip trykk på denne,bekreft...og vent på at den skal innstallere seg ferdig. telefonen starter... VOILA!!!
you sir are now a Magic Hero (strangely...pun IS intended

)
PS: Applikasjonen er lagd for 32B telefoner og dermed vil ikke den "innebygde Cyanogen fungere derfor vi tar oss rundgangen med å legge inn vår eget fungerende recovery imageMitt første forsøk på å "lage" en guide her... får bare pm'e meg om noe fortsatt er uklart. Deler (les:mye/alt) er ifra en engelsk blogg jeg snublet over en gang