| Forfatter |
Melding |
|
Moskus
Moderator
Telefon: LG P880
Nettbrett: Acer W510
Android: Ice Cream Sandwich
Operatør: Telenor
|
 Re: Ipad 2
Gaute Holmin skrev: De lekker ikke til media før pressemeldingene slik Microsoft, HTC, Samsung o.l. gjør. Uhm... javel?  Er vel (som alt annet i verden) et spørsmål om definisjoner.  Gaute Holmin skrev: Moskus skrev: Spotlight (i sin nåværende form) er vel kopiert av Vista...? Spotlight ble introdusert i 2005, to år før Vista, og har blitt forbedret for hver versjon. Hvis du har brukt Spotlight, kan du ikke påstå at Microsoft sin søkemotor når Spotlight til knærne en gang. Har bare fått brukt den litt. Ser ikke den enorme forskjellen, jeg da.
|
| 05. Mars 2011 15:35 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
 Re: Re: Ipad 2
Gaute Holmin skrev: Lucifer skrev: Spør du meg er google den desidert beste søkemotoren i verden. Nå snakker vi om internt søke på datamaskinen da... Google har en løsning for det og, men den er ressurskrevende og ikke like brukervennlig i forhold til Spotlight. joa. men er det ikke google motoren som brukes når man trykker på "søk"-knappen nede til høyre på HTC DHD?( og de fleste andre android tlf) I hvertfall er den genial. den søker etter absolutt alt. ett ord i en melding eller en låt eller kontakt eller adresse osv og til slutt kan den gå på nett å finne det du søker etter der.
_________________ ------------------------------------- Satan hersker og gud er bare en liten dritt som ingen liker. . . .
|
| 05. Mars 2011 16:05 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
Er det filutforsker på iPad? IPad 2?
Sent from my Desire HD using Tapatalk
_________________ ------------------------------------- Satan hersker og gud er bare en liten dritt som ingen liker. . . .
|
| 10. Mars 2011 15:07 |
|
 |
|
Gaute Holmin
Administrator
Registrert: 03. Juli 2009 12:55 Innlegg: 1135 Bosted: Tigerstaden
Telefon: Xperia Z
Nettbrett: Nexus 7
|
Lucifer skrev: Er det filutforsker på iPad? IPad 2? Voldsomt så ivrig du er på dette med filutforsker da... Nei, ingen filutforsker. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
_________________| Linkr.mobi | Gaute.me |
|
| 10. Mars 2011 15:34 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
hehe. var ikke ment sarkastisk. vet at ikke iphone har det men lurte genuint på hvordan det var på ipadene. men hva med mac? der er det filutforsker eller?
|
| 10. Mars 2011 17:00 |
|
 |
|
Gaute Holmin
Administrator
|
Lucifer skrev: men hva med mac? der er det filutforsker eller? Ja, det er det. //postet med Tapatalk.
|
| 10. Mars 2011 22:21 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
OK!? Men hva er da argumentet bak at bærbare ting skal ikke ha det?
|
| 11. Mars 2011 09:29 |
|
 |
|
er-br
Ivrig Medlem
|
Moskus skrev: er-br skrev: PS: Repeterende sutring ang. Apple er ikke nødvendig - igjen...  Nei, den sier seg selv! folkens, ignorer trollet lusifer... takk. 
_________________ 640K of memory is enough.
|
| 11. Mars 2011 10:13 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
skjerp deg. dette er ikke hetsing av apple. jeg lurer. vil lære. slik jeg ser det er det du som fucker opp her akkurat nå. so, back of.....
|
| 11. Mars 2011 10:40 |
|
 |
|
Gaute Holmin
Administrator
|
Lucifer skrev: OK!? Men hva er da argumentet bak at bærbare ting skal ikke ha det? Ikke vet jeg, men basert på egen erfaring bruker jeg omtrent aldri filutforskeren på mine mobiler. Vet at mange som savner filutforsker på iPad, bruker Dropbox som en god erstatning.
|
| 11. Mars 2011 10:56 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
ja. nettopp. den kan jo brukes til en viss grad ja. Jeg bruker filutforsker hele tiden på min mobil  Har vel noe med vane å gjøre, sikkert. har man ikke noe utforsker må man pent venne seg til å ikke bruke det hehe. jeg trodde f.eks at det å ikke ha front kamera ville være en stor mangel men savner det faktisk ikke. Setter pris på at du prøver å svare så saklig som mulig. Noen ganger disser jeg apple eller andre ting, men da med et smil, men som regel lurer jeg på ting. å plutselig snur ting seg å da er plutselig apple produktet for meg. men ikke enda.  digger jo designet til apple, bortsett fra iphone da.
|
| 11. Mars 2011 11:03 |
|
 |
|
T_Virus
Medlem
Telefon: Lumia 920
Operatør: Netcom
|
iPad 2 frister litt, men mangel på en fullverdig webbrowser gjør at jeg holder meg unna. Det er jo egentlig bare en stor iPod touch.
|
| 15. Mars 2011 01:07 |
|
|