| Forfatter |
Melding |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
 Galaxy Note 2?
http://techtalkafrica.surflinkstechnol. ... axy-s3.jpgJeg mener det er stor sjanse for at dette bildet er av note 2 og ikke galaxy s3 som mange skulle ha det til. se på str på klokka og batteriet oppe i høyre hjørnet i forhold til resten. håper det stemmer  ryktes kjempe oppløsning og 5,65" skjerm, 4 kjerner osv.
_________________ ------------------------------------- Satan hersker og gud er bare en liten dritt som ingen liker. . . .
|
| 15. Juni 2012 18:11 |
|
 |
|
buaroy
Ivrig Medlem
Telefon: SG-Note
Operatør: Telenor
|
 Re: Galaxy Note 2?
Ja, jeg tror du har rett. SIII er jo avrundet oppe og nede. Note 2 er flat, akkurat som note 1 (ref rykter og spekulasjoner) 5,5"
_________________ ChrB
|
| 18. Juni 2012 14:21 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
jeg tok feil. fikk klå på den i går. helt identisk med gs3 bare større. den er jo bare rålekker og drit smooth, men den er stoooor. nesten litt for stor. og det kommer fra en som liker stort 
_________________ ------------------------------------- Satan hersker og gud er bare en liten dritt som ingen liker. . . .
|
| 05. Oktober 2012 15:43 |
|
 |
|
Erling
Ivrig Medlem
Telefon: Galaxy Note
Nettbrett: Huawei S7 IDEOS
Android: Ice Cream Sandwich
Operatør: Chess
|
Det var en merkelig mobil der i bilde og uten tvil ikke G-Note 2, kanskje G-Note 3  Er det noen av dere som veit når tid kommer G-Note 2 med LTE altså GT-N 7105? Kanskje den blir ikke solgt i Norge i det helle tatt og LTE blir med i Note 3.
_________________ Hilsen fra Arktisk... From big mobil to biggest.
|
| 19. Oktober 2012 21:42 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
aner ikke.
kjøpte note 2 i går, hadde s3. du verden for en fin tlf. veldig spent på batteriet. er jo på 3100 mah. ca 50% mer enn s3. og s3 var ganske så bra på batteri. ja på alt annet også faktisk. men noten er enda litt bedre.
jeg har fin tittet på displayene (s3 vs n2) og jeg vil si at det er ikke noe forskjell. verken på stillbilde eller film. milroskopiske forskjeller men ikke noe man vil se uten å ha begge to foran og ni-stirre og lete etter forskjell. Så min konklusjon er at skjermen er lik. føler at ting flyter litt smoothere men det kan være innbilning og ting flyter bedre på en helt ny tlf uansett, så vi må gi det litt tid.
kommer tilbake til batteri senere. utrolig lekker sak. og størrelsen er ikke et problem. tvert i mot. den er slankere enn note 1 og det gjør ganske mye på "stor-følelsen"
|
| 24. Oktober 2012 07:05 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
har i dag brukt tlf så mye jeg klarer. ringt alle jeg kjenner "hele" dagen, hatt på gps mye . samtale: ca 3 timer (54 stk.) sms 20 stk gps ca 1,5 timer masse trykking og nerding etter 9 timer er den på eksakt 50%. Dette ser veldig lovende ut. normalt på denne tiden er tlf tom. (for meg) Nå skal jeg sitte å trykke til den går tom 
|
| 24. Oktober 2012 15:49 |
|
 |
|
Erling
Ivrig Medlem
|
Hmmm bra at den kommer med stylus pennen også eller så kommer du til å få gnage sår på fingrene Jeg er veldig fornøyd med min Note med ja batteri klarer ikke holde helle dagen, selv en rolig dag må lade batteri tidlig på kveld enn eller om jeg har ladet midt på dagen som må gjøre nesten hverdag. Jeg hadd Note og Note2 i hand for å sameligne størrelse og funnet ut at dem er like store i handen, men Note 2 føles bedre etter som back del er glattere en Note. Nå er jeg spent å se Samsung Ativ hvordan den blir men etter å lese Lucifer og kommentaren om batteri og hvor rask den føles så kanskje er det bare å klikk, klikk og bestille. Om ikke blir fornøyd så er det flere av unger til venner som allerede har dratt på kø lappen for å arve mine gamle mobil og allerede nå er en av dem som gleder seg til å overta Note.
|
| 24. Oktober 2012 20:24 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
ja nå er klokka 2232 og jeg sittet å trykket nesten hele tiden siden kl 17. vi snakker om ca 5 timer med skjermen på og wifi og bluetooth og surfing osv konstant og nå er den nede på 2%.
det betyr at denne klarer en laaang dag med heavy bruk. fra kl 0700 til kl 2230 og det er enda litt igjen. imponerende og endelig en tlf som klarer akkurat det. Anbefales.
|
| 24. Oktober 2012 21:35 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
verdt å nevne at strømsparing var IKKE på.
|
| 26. Oktober 2012 12:12 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
Har enda ikke klart ¨tømme tlf på en dag. dette er absolutt den beste tlf på markedet med tanke på batteri.
|
| 15. November 2012 19:03 |
|
 |
|
Erling
Ivrig Medlem
|
Grrrr... Jeg hadde bestilt note2 og fikk den litt forsinket i posten, overraskelse min var da jeg åpnet eske ser mobil og fjernet den plasten som er foran i skjermen så var der en kors stripe som kunne ikke vaskes bort. (Så glad i nye mobil at tenkte kan leve med det) Og da mobil var på den kors fungerte som en slags forstørrelse glass så ble nok irritert at den ble pakket igjen og sendt tilbake der hvor den kom. Nå virker at jeg må vente ekstra lenge 
|
| 21. November 2012 23:33 |
|
 |
|
Lucifer
Ivrig Medlem
|
Fortsatt like fornøyd med note 2. 
|
| 19. Mars 2013 15:28 |
|
|